Teknisk support
Våre eksperter hjelper deg.

Fjernhjelp
Henvendelser for fjernhjelp må avtales på forhånd. Dersom du har avtalt fjernhjelp må du laste ned og kjøre program for dette. Programmet kan lasted ned ved å klikke på knappen til høyre.
Problemer med å starte support?
Det kan være at et tilsvarende program allerede kjører på din datamaskin. Dersom du bruker eller tidligere har brukt en it-konsulent for brukerstøtte på din PC, kan et fjernstyringsprogram allerede kjøre i bakgrunnen. Det vil da hindre at vårt program vil starte, eller at vi får opp passord (fordi det allerede er forhåndsbestemt i et annet program). For å sjekke dette, klikk på verktøylinjen nede til høyre på startmenyen og se etter ikonet for “TeamViewer”,
høyreklikk og velg avslutt Teamviewer. Prøv nå å starte vårt program igjen.
Slik ser programmet ut når du starter det.
Du får din unike ID som du må oppgi til vår kontaktperson.
Har du Mac med macOS 10.4 (Mojave) eller høyere?
Se veiledning for hvordan man kan gi tilgang her (engelsk).
53002630
Ring oss på hverdager mellom 08:00-16:00.

