Customer Success Manager

Har du lyst til å bli med på en spennende reise i en bedrift med store vekst ambisjoner både nasjonalt og i Skandinavia? I Total Kontroll AS arbeider vi mot målet om å være en foretrukken og landsdekkende totalleverandør. Gjennom å levere tjenester og systemer som skal skape en bedre hverdag for våre kunder, ligger vårt fokus på tjenester og programvare innen prosjektstyring, hms og våre IoT løsninger som elektronisk kjørebok, flåtestyring av biler og sporing av verktøy og utstyr

 

Til vårt Customer Success Team søker vi nå en ny kollega som skal bidra til å skape høy kundetilfredshet. Våre Customer Success Managere er viktige ambassadører for Total Kontroll , der de bidrar de til å skape en bedre hverdag for våre kunder og kollegaer.

 

Som Customer Success Manager hos oss vil du:

  • Skape magiske kundeopplevelser gjennom å sørge for gode onboardingprosesser av nye kunder og re-onboarding av eksisterende kunder. Å sørge for at kundene opplever en profesjonell og tillitsvekkende oppfølging eller oppstart av kundeforholdet er det du brenner for.
  • Proaktivt kontakte våre kunder for å booke inn møter
  • Være en del av et team
  • Ta vare på våre kunder for å sikre at de fortsetter å ønske å være kunde i Total Kontroll
  • Det er viktig at du setter deg godt inn i våre produkter, tjenester og systemer for å kunne være en spesialist internt så vel som ut mot kundene
  • Samarbeide tett både med vår salgsavdeling og utviklingsavdeling

 

Hvem ser vi etter?

  • Trives på telefon og digitale møteplasser som arbeidsverktøy
  • Kommuniserer meget godt på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
  • Motiveres av kortsiktige og langsiktige mål
  • Har erfaring fra support/salg/mersalg/kundedialog/HMS
  • Liker fartsfylte dager med mange baller i luften
  • Er strukturert
  • Tar eierskap og ansvar
  • Er god på å formidle men også lytte til kunden
  • En som ønsker å tilegne seg kunnskap om våre fagområder rundt HMS
  • Har du utdannelse som ergoterapeut, fysioterapeut eller andre fagområder som inneholder kunnskap om HMS er dette en fordel men ikke ett krav

 

Customer Sucess enheten er i endring og du vil, avhengig av bakgrunn, kunne ta aktiv del i å påvirke og utvikle rollen. Vi bygger opp et sterkt kompetanseteam som skal være en tydelig ressurs for våre kollegaer så vel som for kundene våre. På denne måten sikrer vi god flyt i kundereisen og opplevelsen det er å være kunde hos Total Kontroll

 

Hva kan du forvente av oss?

Vi er et selskap med en stolt kultur preget av raske beslutningsveier, tverrfaglig kompetanse og mange engasjerte, dyktige medarbeidere. Vi kommer på jobb hver dag fordi vi ønsker å bidra til å utgjøre en forskjell, samt utvikle Total Kontroll til å lykkes og være en attraktiv arbeidsplass. Vi jobber aktivt for å ivareta gründerkulturen som innebærer mer ansvar for den enkelte og en forventning om at alle i selskapet ikke bare utfører oppgaver, men ønsker å bidra aktivt til å videreutvikle selskapet så vel som sin rolle og avdeling. Gjennom sosiale arrangementer, lunch ordning , flotte kontorlokaler, gratis treningsabonnement, samarbeid og kompetanseutvikling har vi som mål å være en svært attraktiv arbeidsgiver.

 

Har du lyst til å bli med på reisen?

 

Send oss din CV og søknad skriftlig eller en video hvor du forteller om deg selv, og hvorfor du mener du er rette person for denne stillingen. Oppstart etter avtale.

 

Spørsmål kan rettes til Karen Sætre, Leder for Customer Sucsess på 958 17 475

eller Ivan Andre Hope, daglig leder på 456 61 666

 

Er du egentlig ikke på jakt etter ny jobb, men tror du vil passe til stillingen og ble nysgjerrig? Du er velkommen til å ta kontakt for en prat. Alle henvendelser holdes konfidensielt.

Dra og slipp filer her, eller
Max. file size: 128 MB.
    Loading...